Početna stranica Kivela Kia Kivela Fiat Kivela Alfa Romeo Kivela Lancia  
Kivela Kivela
Lancia Kivela
Kivela
Ypsilon oprema i cijene
Kivela
Kivela Ypsilon
Kivela Delta
Kivela Voyager
Kivela Thema
   
Kivela

Lancia YpsilonNasljednica Lancie Y osvaja svojom ljepotom i elegancijom. Riječ je o vozilu koje postavlja nove standarde u kategoriji 'kompaktnih' vozila: luksuz i klasa. Diskretnog šarma, uravnoteženog stila i bogatstva sadržaja. Vrhunac inovacije predstavlja Multijet motor, te robotizirani 'Dualmode' mjenjač koji se u Lanci Ypsilon naziva DFN System (Dolce Far Niente), a ujedinjuje sve prednosti dizelskog i benzinskog motora, od troškova održavanja i potrošnje. Može se naručiti kao manualni ili pak kao automatski mjenjač.

Bogata serijska, a i dodatna oprema čime ovo vozilo pravim admiralskim brodom u svojoj klasi: prostrani krovni otvor Skydome, automatski dvozonski klima uređaj i Hi-fi uređaj Bose. Osim opreme, na polju sigurnosti, Lancia Ypsilon je vodeća u kategoriji: 4 serijska zračna jastuka (za vozača i suvozača + zračne zavjese), bočni zračni jastuci, ABS sa EBD-om, ESP sa Hill Holderom i Brake Assistance-om. Osim toga: sistem servoupravljanja 'Dualdrive' sa funkcijom City, potom Cruise Control, koji održana zadanu brzinu vožnje; automatski brisači; senzor parkiranja.

Lancia Ypsilon raspolaže sa inovativnim 1.3 16v Multijet motorom koji uz sofisticirani robotizirani mjenjač DFN System pruža sve prednosti dizelskog i benzinskog motora, sjedinjenih sa automatskim i manualnim prijenosom. Osim toga, na raspolaganju su i dva provjerena 1.2 8v i 16v sa 60 i 80 konjskih snaga, a novost je 1.4 16v sa 95 konjskih snaga.

1.3 Multijet 16v je najmanji i najnapredniji dizelski motor direktnog ubrizgavanja ‘Common rail’ tehnologije druge generacije.Riječ je o četverocilindričnom motoru od 1251 cm3, maksimalna snaga mu je 51 kW, tj. 70 KS, a maksimalni okretni moment je 180 Nm pri 1750 okretaja u minuti. Težak samo 130 kg, dug 50 cm, a visok 65, pravo je čudo tehnologije. Vijek trajanja je znatno duži od uobičajenog, a i redovne izmjene mehaničkih dijelova primjerice remena su nepotrebne, dok je izmjena ulja rijeđa no inače (sa 20 na 30 000km). Motor zadovoljava norme Euro4 o emisiji štetnih plinova, postiže maksimalnu brzinu od 165 km/h, a 100 km/h postiže za 15,1 sekundi.

Osim toga značajna je i potrošnja goriva: 5,7 l/100km (gradske vožnje), 3,9 l/100km (otvorena cesta) i 4,6 l/100 (kombinirano). Može doći u kombinaciji sa DFN sistemom, robotiziranim manualnim mjenjačem koji se može koristiti i u automatskom modu. Tada su vrijednosti nešto smanjene: 5,6 – 3,9 – 4,5/100 km u modu Economy. 1.3 Multijet predstavlja pravi tehnološki skok koji će omogućiti Lanci osvajanje tržišta čiji je interes sve više usmjeren prema dizelskim motorima. Očekuje se da će za potrebe tržišta u narednim godinama proizvesti ubrzo 1.500.000 vozila sa spomenutim motorom. Osim spomenutih, kupac će osjetiti sve prednosti ovog inovativnog motora: tiši rad, manje vibracija, elastičnost i bolja kontrola, te ekološki potpuno prihvatljiv.

Lancia Ypsilon1.4 16v Fire – 95 KS je posljednji motor iz porodice Fire, koji nudi odlične performanse i smanjenu potrošnju. Riječ je o motoru čiji je obujam 1368 cm3. Razvija snagu od 95 KS pri 5800 okretaja u minuti, okretni moment mu je 128 Nm pri 4500 okretaja u minuti. Vozillo postiže brzinu od 178 km/h, a ubrzanje od 0 do 100km/h je 9,9 sekundi. Ima najbolju potrošnju segmenta: 7,8 l/100km gradske vožnje, 5,1 l/1¸00km na otvorenoj cesti i 6,1 l/km u kombiniranoj vožnji.

Lancia Ypsilon opremljena motorom 1.2 8v Fire generacije sa 1242 cm3 razvija snagu od 44 kW(60 KS) pri 5000 okretaja u minuti i postiže brzinu od 153 km/h. Postiže izvrsno ubrzanje: od 0 – 100 km/h za 16,8 sekundi. Okretni moment iznosi 102 Nm (10,4 kgm) pri 2500 okretaja u minuti, a potrošnja u gradu 7,7 l/100 km, na otvorenoj cesti 5,0 l/km i kombinirano 6,0 l/100 km.

Motor 1.2 16v sa 80 konjskih snaga razvija okretni moment od 11,6 kgm pri 4000 okretaja u minuti, za razliku od 8 ventilskog motora ovaj motor svojom sofisticiranijom tehnologijom pruža bolje performanse i manju potrošnju. Maksimalna brzina je 165 km/h, a ubrzanje od 0-100 km(h za 13,2 sekundi. Potrošnja je na zavidnoj razini u segmentu: 6,0 l/100 km u kombiniranoj vožnji, 7,7 l/100 km u gradskoj vožnji i 5,0 l/100 km na otvorenoj cesti.

Uz spomenute motore dolaze tri mjenjačke kutije: dva mehanička (pet stupnjeva prijenosa) i jedan robotizirani elektronske kontrole sa automatskom funkcijom. Mjenjač sa pet stupnjeva prijenosa je namijenjen motorima 1.2 (8v i 16v) i 1.4 16v.

D.F.N je inovativni mjenjački sistem na raspolaganju uz mehaničke mjenjače sa motorima 1.3 Multijet 16v i 1.4 16v. Elektrohidraulični mjenjač u odnosu na klasični prednjači niskom potrošnjom, pouzdanošću, sigurnošću, a dva su načina funkcioniranja: poluautomatski i automatski. Poluautomatski mod pruža izvrsne performanse kako benzinskim tako i dizelskim motorima. S obzirom da nema papučicu kvačila, brzine se mijenjaju pomoću poluge: u ‘+’ ukoliko se prebacuje u višu brzinu, a u ‘-‘ za nižu brzinu a sve kontrolira elektrohidraulične jedinica. Jednostavnim pritiskom prebacivanje je brzo i precizno.

Automatski mod sistema raspolaže sa dvije funkcije: Normal i Economy. Normal pruža komfortnu vožnju, a da pritom brzo i efikasno prebaci u brzinu u svim uvjetima. Cilj automatske funkcije Economy je smanjenje potrošnje, a da udobnost i upravljivost ostane na najvišoj razini. D.F.N je namijenjen onima koji preferiraju automatski mjenjač, ali da istodobno uživaju u zadovoljstvu i dinamičnosti ručnog mjenjača. Na kraju možemo zaključiti da vozač može izabrati tri načina upravljanja: dva automatska i jedan manualni (sekvencijalni) mjenjač.

Vanjski izgled vozila ostavlja dojam prestiža, dok unutrašnjost plijeni elegancijom i inovacijom. Vrhunski materijali i detalji : dvobojna koža, najtraženija Alcantara, mekani baršun, Glamour tkanina inspirirana nautičkim svijetom.Ekskluzivnost modela proizlazi upravo iz kombinacija boja, tkanina i materijala. Izbor od 555 različitih kombinacija čine ovo vozilo doista jedinstvenim: jedanaest boja karoserije, šest različitih interijera i pet vrsta aluminijskih naplataka od 15'' i 16''.

Lancia YpsilonBogata eksluzivnom opremom i sadržajima, Lancia Ypsilon pruža udobnost prave krstarice. Tome u prilog govore krovni otvor Skydome koji zauzima gotovo 70 % krova, a sačinjavaju ga dva staklena panela i dvije zavjese za zaštitu od sunca. Osim toga Skydome raspolaže i sustavom koji prepoznaje prepreku i mijenja smjer kretanja panela.

Hi-fi Sound System Bose pruža zaista jedinstveni akustički doživljaj, a sastoji se od dva zvučnika u prednjim vratima od 165 mm, tweetera od 50 mm, bočno se nalaze dva mid-woofer zvučnika od 150 mm, a u prtljažnika subwoofer sa wooferom od 130 mm.

Unutrašnji klima uređaj je jedan od ključnih elemenata udobnosti prilikom vožnje, stoga Lancia raspolaže sa sofisticiranim dvozonskim klima uređajem koji automatski, putem centrale, kontrolira distribuciju, vlagu, količinu i kruženje zraka, a i neovisno podešavanje temperature za vozača i suvozača. AQS (Air Quality System) omogućuje udisanje čistog zraka, što je vrlo značajno pri vožnji u gradu.

Dodatni uređaji pružaju sigurnost i udobnost prilikom vožnje: pasivnu sigurnost čine zračni jastuci za vozača, suvozača i dvije zračne zavjese. Seijski Lancia Ypsilon raspolaže sa sigurnosnim pojasevima sa zatezačima u tri točke za prednja sjedala i stražnja sjedala. Na polju aktivne sigurnosti mala krstarica raspolaže sa ABS-om zadnje generacije, HBA sistemom, EBD-om i sofisticiranim ESP-om uz kojeg je vezan Hill Holder sistem, pomoć pri kretanju uzbrdo. Dualdrive sistem servoasistencije je serijski, a električni servoupravljač reagira ovisno o brzini vozila.

Tempomat omogućuje podešavanje stalne brzine vožnje bez djelovanja na papučicu gasa, senzor kiše aktivira brisače vjetrobrana prvim kapljicama kiše, automatsko paljenje svjetala ulaskom u tunel ili prvim sumrakom, senzor parkiranja koji olakšava parkiranje otkrivanjem blizina prepreke.

Kivela Kivela
Kivela © Kivela centar Kostrena d.o.o. 2011. izrada i održavanje: Web Studio